Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Θέληση





 Ψάχνοντας στα συρτάρια του γραφείου μου βρήκα ένα όμορφο τετράδιο με κάποιες σημειώσεις πολύ ενδιαφέρουσες, σκέφτηκα λοιπόν να τις μοιραστώ μαζί σας...                                

Όπου βρίσκομαι καλλιεργώ τη σκέψη ότι με βοηθά να αποκτήσω ισχυρή θέληση και θα την αποκτήσω.

Η θέλησή μου είναι χαλύβδινη. Είναι πιο ισχυρή από τις παλιές μου κακές συνήθειες, τα πάθη και τις κληρονομικές διαθέσεις.

Έχω τη θέληση και τη δύναμη να απαλλαγώ από τα ελαττώματα μου και να αποκτήσω ψυχικές και πνευματικές αρετές, που θα με κάνουν καλύτερη σαν άνθρωπο και υγιές κύτταρο της κοινωνίας.

Με την απόφασή μου αυτή, να μιμηθώ θετικά πρότυπα ανθρώπων, η θέλησή μου ισχυροποιείται και εξουδετερώνει όλες τις αρνητικές προδιαθέσεις και τις αντικαθιστά με ισχυρές πνευματικές δυνάμεις.

Έχω τη δύναμη και την θέληση να είμαι και να εκδηλώνω σε κάθε περιβάλλον τιμιότητα, δύναμη, ευφυΐα, δικαιοσύνη, αγάπη, σύνεση και υπομονή.

Ακονίζω τη διάκρισή μου, για να μπορώ να εκλέγω κάθε φορά το ορθότερο, που είναι να γίνει.

Κανένας φόβος, δισταγμός ή οκνηρία δεν με επηρεάζει πλέον.

Ότι αναλαμβάνω το φέρνω σε αίσιο τέλος!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου