Σάββατο 19 Μαΐου 2012

Ερμηνεύοντας μια απόφαση...



Όπως θα καταλάβατε κάποια βαθύτερη εσωτερική ανάγκη με έσπρωξε να εκφραστώ έτσι. Ίσως οι περιστάσεις, ίσως η περίφημη  "περιρρέουσα" ατμόσφαιρα των ημερών, που μας τραβά σε μία ατέλειωτη
δίνη αβεβαιότητας και θλίψης, ίσως η αγωνία μου να εξωτερικεύσω σκέψεις, συναισθήματα, ίσως η ανάγκη μου για ένα άλλο τρόπο επικοινωνίας με τους ανθρώπους που έχω ή θα ήθελα να έχω κοντά μου, με οδήγησε στο ιστολόγιο. Παράλληλα πάντα είχα την ανάγκη να έχω ένα δικό μου χώρο και 
να συγκεντρώσω όμορφες σκέψεις, μουσική,  βιβλία, ποίηση, συμβουλές, τέχνη, να τα μοιραστώ 
με φίλους.Από ότι φαίνεται ήρθε η ώρα...

3 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου, απλά να σου πω πως διάβασα το blog σου και θα το σχολιασω αυριο.Σ' ευχαριστω πολύ που με σκέφτηκες και μου έδωσες μεγάλη χαρα!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατερίνα μου σ'ευχαριστώ για ένα τόσο όμορφο ταξίδι συναισθημάτων
    που μου χάρισες! Δάκρυα, χαρά, ελπίδα, υπερηφάνεια, ωραίες αναμνήσεις και τόσα άλλα πολλά που μου άγγιξαν την ψυχή. Συγχαρητήρια γιαυτό το ωραίο αλλά και χρειαζούμενο blog που ξεκίνησες και δεν αμφιβάλλω ότι θα ΄στεφθεί με μεγάλη επιτυχία! Αν και δεν γνωριζόμαστε πολύ η λεπτότητά σου και ο ωραίος σου χαρακτήρας αντικατοπριζονται μέσα σε όλα αυτά που διάβασα και οχι μόνο χαίρομαι που με σκέφθηκεςε αλλα και μέσω αυτών επιβαιβαιώνεται η εντύπωση που σχημάτισα για σένα από την πρώτη στιγμή που σε γνώρισα. Από τους ακρωτηριασμένους χορευτάς, το ένωμα χεριων, το ανέβασμα της μουσικής, τα ενθαρρυντικά μυνήματα, οι μητρικές και πολιτικές αγωνίες κλπ είναι πραγματικότητες που καθημερινά όλοι αντιμετωπίζουμε και όλοι θέλουμε την παρότρυνση για πίστι και ελπίδα σε όλους τους τομεις. Ιδιαίτερα στην εποχή και καταστάσεις που καθημερινά επιβιώνουμε επιβάλεται μια ανθρώπινη επικοινωνία έστω και ...ηλεκτρονικά ( κάτι που με στενοχωρεί πολύ και με φοβίζει για το μέλλον της νέας γενειάς. ) Σου εύχομαι πάντα άξια να μπορεις ν άγγίζεις και να εμπλουτίζεις τις ψυχές και τον νου όλων αυτών που ψάχνουν να αναστήσουν ξεχασμένες αξίες με την ελπίδα να βασίσουν σ άυτές μιά σωστή ανατροφή/διαπαιδαγώγηση για τα παιδιά τους και γενικά για την κοινωνία μας!
    Σ' ευχαριστώ και πάλι Κατερίνα μου! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είστε πάντα καλά κ.Γωγώ, μου κάνουν τόσο καλό τα όμορφα σας λόγια, όσο για τα αισθήματα είναι πιστεύω αμοιβαία. Η αλήθεια είναι ότι οι φίλοι μου υποδέχτηκαν με θέρμη αυτή μου την προσπάθεια και αυτό μου δίνειδύναμη να συνεχίσω, Αυτή είμαι μια παλιά μου επιθυμία που τώρα κατάφερα να την πραγματοποιήσω, επόμενος στόχος μου είναι ένας αντίστοιχος χώρος επικοινωνίας με τους μαθητές μου.Ελπίζω να τα καταφέρω.Ευχαριστώ πολύ και πάλι, μου δώσατε μεγάλη χαρά!

      Διαγραφή