Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

Η λίστα με τα Δικαιώματά μου στη Διεκδίκηση





·        Έχω το δικαίωμα  να μου φέρονται με σεβασμό, όπως σε ένα έξυπνο, ικανό και ισότιμο άτομο.
·        Έχω το δικαίωμα να εκφράζω τις ανάγκες μου και να θέτω τις προτεραιότητές μου σαν άτομο.
·        Έχω το δικαίωμα να εκφράζω τα συναισθήματά μου.
·        Έχω το δικαίωμα να εκφράζω τις απόψεις και τις αξίες μου.
·        Έχω το δικαίωμα να λέω « ναι » ή « όχι ».
·        Έχω το δικαίωμα να κάνω λάθη.
·        Έχω το δικαίωμα να αλλάζω γνώμη.
·        Έχω το δικαίωμα να αρνούμαι την ευθύνη για τα προβλήματα των άλλων.
·        Έχω το δικαίωμα να λέω δεν καταλαβαίνω και να ζητώ πληροφορίες ή εξηγήσεις.
·        Έχω το δικαίωμα να ζητώ αυτό που θέλω.
·        Έχω το δικαίωμα να συναναστρέφομαι με τους άλλους χωρίς να εξαρτώμαι από την επιβεβαίωση τους.
    Πηγή : ΚΕΑΔ ( Κεντρική Επιτροπή Απλούστευσης Διαδικασιών)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου