Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

20-06-2012



             

              Κορίνα μου, σαν χθες μου φαίνεται, μια ζεστή ημέρα του Ιουνίου  ήρθες στον 
              κόσμο και η πρώτη εικόνα σου χαράκτηκε στη μνήμη μου ανεξίτηλα. Μου θύμιζες 
              ένα ροδί τριαντάφυλλο και αυτή ήταν η μυρωδιά σου όταν σε έφερναν στο δωμάτιο
              μέσα στο διάφανο καροτσάκι σου. σαν ένα μπουκέτο από τριαντάφυλλα.Σου έδωσα 
              εκεί στο μαιευτήριο και το επίθετο  η τριανταφυλλένια. Από τότε τα χρόνια κύλησαν 
             τόσο γρήγορα - είναι αλήθεια - και τώρα σε βλέπω να ανθίζεις με τα χρώματα και τα
             αρώματα της εφηβείας, να αναδεικνύεις την έντονη προσωπικότητά σου, τις κλίσεις, τα 
             ενδιαφέροντα και τις ανησυχίες, αυτές των 16 σου χρόνων. Πραγματικά δεν το πιστεύω!
             Αυτό άλλωστε είναι και το θαύμα της ζωής, που ανοίγεται μπροστά σου. Ευχομαι να 
             συναντάς ανθρώπους που θα σε γεμίζουν και θα σε αγαπούν, να πραγματοποιήσεις όλα 
             σου τα όνειρα και να κρατήσεις τη δροσιά και την ευωδία της νιότης.
             Χρόνια σου Πολλά τριανταφυλλένια μου,  με  δημιουργικότητα με υγεία, χαρά και επιτυχίες
             όπου  εσύ  θέλεις και επιθυμείς!
                                                                

5 σχόλια:

  1. Κατερίνα μου να χαίρεσαι το Κορινάκι!Πότε ήταν μαθήτρια του νηπιαγωγείου & πότε έγινε 16;
    Να της δώσεις τις ευχές & τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόλα μου, σε ευχαριστώ για τις ευχές, μα πάνω από όλα γιατί είχες και την Κορίνα μαθήτρια. Θεωρώ πολύ τυχερά τα παιδιά μου και όλα τα παιδάκια που σε έιχαν ή σε έχουν ή θα σε έχουν νηπιαγωγό.Είναι ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί στην προσχολική τους ζωή, να εισαι πάντα καλά υγιής και δυνατή, να τους δίνεις στοιχεία από τον δικό σου μοναδικό εσωτερικό κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, πότε ήταν 2 χρονών που τη γνώρισα και όπως όλη η οικογένεια με αγκάλιασε με αγάπη γύρω από το τραπέζι του παππού Αντρέα και πότε πήγε 16..... Να τη χαίρεστε και να τη χαιρόμαστε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατερίνα μου να χαίρεσαι την Κορίνα. Να είναι πολύχρονη, γερή και πάντα δημιουργική κι ευτυχισμένη. Δώσε της τις ευχές μου και πολλά πολλά φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και εσύ να χαίρεσαι το Γιάννη σου και καλό καλοκαίρι, φιλάκια!

      Διαγραφή