Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Τι θεωρώ σημαντικό στη ζωή μου!






Για όλους μας έρχεται η στιγμή που πρέπει να κάνουμε ένα απολογισμό για το τι έχει αξία και νόημα   στη ζωή μας και τα να αξιολογήσουμε. Έτσι  κατόπιν σκέψης σημαντικά για μένα  είναι :
- να έχω δίπλα μου τους ανθρώπους που αγαπώ,
- να νιώθω ήρεμη και γαλήνια,
- να παίρνω και να δίνω αγάπη απλόχερα,
- να μπορώ να βοηθώ όσους έχουν ανάγκη,
- να παίρνω δύναμη και χαρά από καλούς φίλους,
- να υπάρχει υγεία σε όλους μας,
- να αντλώ  ικανοποίηση μέσα από τη δημιουργικότητα και την εργασία μου,
- να καλλιεργώ τη ψυχή και το πνεύμα μου μέσα από την τέχνη, το διάβασμα
  το θέατρο και τη μουσική,
- καθώς και απλά καθημερινά πράγματα όπως ένα  χαμόγελο ενός παιδιού,
  ένα ηλιοβασίλεμα στη θάλασσα,μια γλυκιά κουβέντα,  μια έκπληξη!
 

2 σχόλια: