Κυριακή 2 Σεπτεμβρίου 2012

Σεπτέμβρης

Όταν ήμουν παιδί ο Σεπτέμβρης ήταν αγαπημένος μου μήνας, περίμενα με ανυπομονησία το άνοιγμα του σχολείου και βέβαια τις προμήθειες για τη σχολική χρονιά, ποδιά, τσάντα, τετράδια, κασετίνα, μολύβια και όλα όσα κάνουν ένα μικρό παιδί-μαθητή να νιώθει ικανοποιήση και χαρά. Λαχταρούσα να βρεθώ στη σχολική αυλή, με τους συμμαθητές μου, να γνωρίσω τους δασκάλους και αργότερα τους καθηγητές μου, να δω τα καινούρια μου βιβλία και να κάνω τα σταθερά ανοδικά βήματα στον κόσμο της γνώσης ανεβαίνοντας βαθμίδες και τάξεις. Ακόμα θυμάμαι τις μυρωδιές από τα καινούρια μου σχολικά είδη, τα αρωματικά στυλό και τα τετράδια μου με τα όμορφα καλλιγραφικά γράμματα της μαμάς - που με καμάρι μας  έφτιαχνε κάθε χρόνο-, τις ποδιές με τους λευκούς γιακάδες που φορούσαμε, τα μπλέ αθλητικά καινούρια μου παπούτσια. Μεγαλώνοντας όταν ήμουν στο πανεπιστήμιο ο Σεπτέμβρης ήταν ο μήνας της εξεταστικής με  πολύ διάβασμα αλλά και συναντήσεις με τους συμφοιτητές και τους φίλους μου, να πούμε τα νέα των διακοπών και να ξαναβρεθούμε. Από τότε που ξεκίνησα τη δουλειά στο σχολείο πάλι, ο μήνας Σεπτέβρης ήταν μήνας οργάνωσης, προετοιμασίας και σχεδιασμού της νέας σχολικής χρονιάς με πολύ προγραμματισμό και έντονη δουλεία, προσήλωση σε  καινούριους στόχους, ανανέωση της ύλης και του εποπτικού υλικού. Παράλληλα ήταν και είναι, μήνας προσαρμογής όλων από τις διακοπές του καλοκαιριού στο φθινόπωρο και μεταβατικός μήνας για την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Όταν ξεκίνησαν τα παιδιά μου το σχολείο στις προηγούμενες δραστηριότητες μου προστέθηκε και η δική τους οργάνωση και προετοιμασία υλική και ψυχολογική για τη νέα χρονιά.  Αγοράζαμε φόρμες, παπούτσια, τσάντες, τετράδια, γραφική ύλη και ό,τι άλλο θα τους ήταν χρήσιμο στο σχολείο, χαιρόμουν με τη δική τους χαρά για τα καινούρια τους είδη και προσπαθούσα να είμαι δίπλα τους στο ξεκίνημα της χρονιάς. Μετά από όλα αυτά μπορώ να πω πως ο Σεπτέμβρης για μένα  είναι ένας ιδιαίτερος μήνας με ανάμικτα συναισθήματα και αναμνήσεις, μήνας  που πάντα θα περιμένω με έντονη προσμονή για την καινούρια χρονιά που ξεκινά. Καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά σε όλους μας, με αισιοδοξία και δύναμη!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου